Alla inlägg den 18 juni 2016

Av Linda - 18 juni 2016 21:32

Idag har varit en rätt jobbig dag.. Började med att vakna runt åtta, efter att ha sovit som en kratta! Frukost och diverse morgonbestyr(bland annat fylla på insulin o två pumpar och försöka att inte lägga sig i makens och dottern diskussion) begav sig familjen på lite shopping till Västervik.. Apoteket, systemet, dressman och ICA Maxi klarades av på några timmar.. Hem och äta lite lunch. Sen stupade jag i säng i en dryg timme.. Upp-duscha- klä sig lite tjusigt för att bege sig till Vena kyrka och närvara på brorsdottern dop..
Massa släkt och vänner som man ska försöka vara social med när man mår piss är inte lätt! Men tycker allt stt jag klarade det galant, ? (tror att den värsta psykbryten kom i torsdags när jag träffade på massa föräldrar och barn från jobbet under dotterns skolavslutning..som innebar två timmars gråtande från min sida..)
Nu är jag heeeeelt slut! Inte "sovtrött" utan utpumpad till Max psykiskt..
Påbörjade även min tablettkur av nån mild antidepressivt medel idag, denna har än sä länge "bara" gett mig yrsel i massor, lätt illamående och huvudvärk... Funkar ju finfint!! Hahaha
Har även fått en sömntablett som jag ska testa till natten, så kanske kanske jag får sova utan att vakna nittio gånger...
Har absolut ingen aning om nån läser mitt svammel.. Men att skriva av sig hjälper, handlar nu dock inte så himla mycket om hur det är att ha diabetes och även ett barn med diabetes.. Skulle jag skriva det skulle jag bli än mer knäckt tror jag..

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards