Alla inlägg den 4 juni 2016

Av Linda - 4 juni 2016 11:40

....stressreaktion bar nåt jag aldrig trodde att jag skulle få höra. Men igår så kom det, tyvärr frän en läkare på andra sidan det skrivbord jag satt vid i rummet på vårdcentralen..
Då jag svimmat en gång och haft flertalet yrselattackerna både hemma och på jobbet var det dags att ta tag i problemen. Jag fick åka in och ta prover endera dagen för ett besök andra. Att min ständiga trötthet berodde på jobbsituationen begrep jag, men att även alla andra "symptom" hade med det att göra kunde jag knappast ana.. Men efter en timmes oerhört psykiskt påfrestande och uttömmande läkarbesök gick jag därifrån med en sjukskrivning på två veckor (han ville sjukskriva mig till semestern men jag vägrade!) så får vi väl se vad som händer sen..
Att vara den person som får saker gjorda, vill att alls trivs och mår bra. Hemmet ska funka, att både dotterns diabetes och min egen ska vara överskådlig .. Mm mm har nu tagit ut sin rätt...
Idag kan jag säga kommer jag inte göra ett skit!! Svärmor står för dagens matlagning, och man och barn är på öppet hus nånstans...
Jag tar en kaffe till och tuggar i mig min kokoskaka

Puss puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards